Sunday, August 19, 2007

Malas

Asalamualaikum wrt...

Rasanya dah lama aku tak update blog ni, nak kata tak de masa, ada lah jugak.. pastinya aku malas, malas dan malas. Idea ada tapi malas. Nantilah bila dah aku rajin sikit..aku updatelah ..

Banyak nak aku kata, sebab banyak yang aku dah lihat, pk dan alami. Masanya belum sesuai untuk aku muntahkan segala yang ada dalam kepala aku ni. Nantilah.......

Namun aku baca blog kalian( kawan-kawan aku).....

Selamat menyambut MERDEKA buat semua.. MERDEKA!!!MERDEKA!!!MERDEKA!!!

5 comments:

  1. Anonymous11:59 AM

    hehehehehehehheheheh..(malas nak komen )

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:32 PM

    malas yer...hehe
    takpe..takpe....nnt rajin le tuh :P

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:38 PM

    assalamualaikum tuan umah.tuan umah ni mmg malas.tak bitau pun dah tau yg dia malas.kuikuikui

    ampun2.nak duit raya. :P

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:20 AM

    napa malas2 nih...tak update2...chewah...hehe jangan marah ye.salam merdeka buat musafirminda. Kirim salam ngan kak epal ye.

    ReplyDelete
  5. fireflies: malas nak komen sudah ..tak yah komen kekkekeke :P

    Insyirah: aha nanti nanti rajin la kan p3 :P

    baiksss: w'salam wrt ..ahaa tau tak pe :P

    azuna: heeheh lama tak jenguk blog azuna.. bz yang menghambat diri cewahhhh hehehe :D

    ReplyDelete