Monday, May 29, 2006

Blog ini

Asalamualaikum wrt
Aku mengambil kesempatan ini, memanipulasi medium internet menerusi blog aku ini bagi mencurahkan segala apa aku fikir dan rasa. Aku sedar sebagai insan yang lemah, aku tidak mampu menanggung terlalu banyak perkara dalam fikiranku. Apa aku fikir itu juga akan aku curahkan di sini.
Aku memohon maaf kalaulah nanti ada dari luahan aku bakal memberi kesan kepada sesiapapun juga. Aku tidak mahu terlalu " baik dan jujur" di medium ini. Aku harus bebas dan sememangnya aku bebas untuk berkata dan menulis apa aku fikir.
Aku rasa cukuplah "salam perkenalan" aku ini dan semoga sesiapa yang membaca apa aku luahkan nanti sudi memaafkan aku. Aku gembira kiranya ada kritikan ditujukan kepada aku dan aku pasti berterima kasih atas apa juga pandangan dan maklum balas dari kalian.

No comments:

Post a Comment