Monday, June 26, 2006

PM VS TUN MAHATHIR

Aku rasa soal perbalahan dan pertembungan pandangan, kepentingan, pemikiran atau apa pun istilahnya antara bekas PM dengan PM tu patut dihentikan sahaja. Sebagai rakyat Malaysia aku rasa PM tak perlu dibebankan dengan pertembungan seumpama itu apalagi ianya datang dari kelompok yang sama.

Kalaupun berbeza pemikiran dan kepentingan, rakyat tak mahu PM diganggu dengan perbalahan yang bersifat terbuka tersebut. Apapun biarlah ianya dibuat secara tertutup. Secara dasarnya aku sokong sikap PM apabila berhadapan dengan isu ini walauapun isunya. Buat bekas PM Tun, aku pun hormati gak dan aku harap kalau ada apapapun biarlah dilakukan secara "sembunyi".

Aku nak tengok PM buat dan bawak kemajuan untuk rakyat, banyaklah yang menganggur, tak de keje, tak de rumah, banjir, etc..ni perlu difokuskan..so biarlah PM tenang dan jangan "serabutkan" dia. wokeyy tu je lah aku nak kata..bye.

No comments:

Post a Comment