Saturday, July 29, 2006

Mereka memang nak bunuh kita......


Aku tak suka ngan apa yang terjadi di Lubnan dan Plastein..tapi sapa peduli tentang apa yang aku rasa.. apa yang aku rasa sebenarnya tak sama dengan apa yang orang Islam kat sana tanggung..mereka tengok sendiri tubuh badan saudara mereka dirobek peluru dan senjata...mereka rasai sendiri semua itu..so apalah sangat dengan apa yang aku rasa ni...
Aku hanya nak bagitau jenis rasa aku ni adalah berkaitan dengan apa yang bakal terjadi nanti...serangan dan pembunuhan ini pasti tak akan berakhir..aku rasa si yahudi ni memang jenis yang sama jahat dengan syaitan dan iblis...tak de bezanya ...jenis yang akan sanggup belah dada orang Islam dan makan hati kita...
Masalahnya si jahanam yahudi dan sekutu2 dia US, UK etc tu dah rancang lama perkara ini ..tapi kita orang Islam jenis tak peduli dan tak kisah pun nak rancang macam mereka...mereka si jahanam ni rancang dengan teliti..satu perkara kecil pun dia orang plan dan ambik kira kalau perkara itu berkaitan dengan orang Islam. Mereka rancang nak bunuh kita tapi kita hanyut dibuai keselesaan yang mereka wujudkan...pemimpin2 org. Islam pun sama..dibuai dengan berbagai janji dan bantuan...kemudahan ..sampai masa ..sampai saat..jadi macam Lubnan dan Plastein...sampai anak kecil dan wanita pun dibunuh...tak de belas kasihan langsung...
Aku rasa tak de jalan lain kecuali kena jihad dengan nyawa dan darah gak..tak de jalan lain akhirnya...walau berjuta kita dibunuh..perjuangan menentang mereka dengan darah dan nyawa tetap diteruskan..aku tak nampak jalan diplomasi/rundingan bleh selesaikan masalah...
Itulah yang aku rasa....kita di ambang perang dunia ke tiga dah ni.....asia barat paling kuat..selesai kat sana...sebelah kita di asia plak jadi mangsa..sekutu mereka Australia sedang tunggu peluang untuk jadi macam yahudi....makin dekat dengan batang leher kita..tunggu masa je nak disembelih...
Itulah apa aku rasa..so tak tau apa ko orang rasa lak............

3 comments:

  1. Anonymous7:53 PM

    hmm.sy bersetuju dengan apa yang dirasakan oleh awak.kita keliru antara tanggungjawab dan keseronokan yang dibuat-buat.kadang-kadang terfikir,dari manakah titik mulanya?

    ReplyDelete
  2. hmm persoalan yang sama..dari manakah titik mulanya ye...

    dan..mengapa bermula dari titik mula tu semuanya menjadi semakin parah dan terus parah..sampai bila?

    Tak de ruangkan untuk perbetulkan semua ni..bagaimana?

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:42 PM

    kenapa dari titik mula terus parah? mungkin sebab kita tak tahu pun dari mana hendak bermula.entah-entah yang disangkakan titik mula tu pun,sebenarnya bukan.

    mungkin ianya bermula dari individu.kesedaran dan juga kefahaman yang kukuh dalam jiwa.kalau sedar jer tapi tak paham tak guna jugak kan? sampai bila tu tak tahula.awak rasa sampai bila?

    bercakap mengenai ruang untuk pembetulan,mestilah masih terbuka.mungkin lebih tepat,masa untuk bertindak.mengkaji dan bertindak.bercakap aja pun tak kemana.hehehe

    ReplyDelete