Saturday, July 22, 2006

Tolonglah Sedar...........

Malam ni ada perkhabaran yang aku terima..aku rasa pedih dan sakit hati...mengapa masih mahu dikembangkan segala kemungkaran itu. Aku semakin tidak memahami pemikiran manusia yang diberi kuasa dan anugerah kedudukan yang tinggi ini. Apa semakin menipiskan kefahaman tentang ajaran agama? atau sememangnya bangga apabila berjaya melaksanakan sesuatu kemungkaran yang jelas lagi nyata........
bukan aku baik sangat sehingga bercakap begini..tapi kalaupun aku jahat sekalipun..kejahatan itu adalah melibatkan aku ..tidak orang lain...tapi kalau mereka yang berkedudukan dan berkuasa melakukan kejahatan dan melaksanakan kemungkaran..seluruh rakyat....aku ulangi seluruh rakyat dan generasi akan menanggungnya......
tak berfikirkah? tak pekakah? apa mahu melihat bala datang di depan mata? tak cukupkah apa yang berlaku disekeliling kita...yang banyak mengajar kita...tak cukup kah? tolonglah faham wahai Tan Sri..Dato Seri..tolonglah..janganlah libatkan rakyat dalam kemungkaran yang hendak dilaksanakan...
mungkin ada yang bertanya..apa dia perkaranya sampai marah-marah macam ni..aku tak nak sebutkan di sini tapi fikirlah..bukalah pemikiran ...nilailah...perhatilah...lepas satu satu perkara yang aku istilahkan sebagai "haram jadah" dilaksanakan di negara kita ini....
aku sokong kerajaan..sokong sangat sangat..tapi janganlah buat rakyat semakin teruk ....plssss

3 comments:

  1. Anonymous1:41 AM

    citer aper ni? citer ler sikit..eh sejak biler sokong kerajaan ni?

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:26 PM

    Your website has a useful information for beginners like me.
    »

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:11 AM

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »

    ReplyDelete