Sunday, July 23, 2006

Siti Dan Datuk K


Aku rasa nak luahkan apa aku rasa sikit pasal isu CT dan Datuk K ni.....
Aku minat CT..tapi aku redha dan rasa selesa dengan pilihan ct... dia dah pilih Datuk K...aku rasa oklah...tak der yang perlu dikatakan lagi selain doakan je lah dia orang tu gembira...
pasal dia orang tu buat sidang akhbar ke..pasal isu ni jadi minat ramai ke...walaupun hari hari ada liputan meluas tentang perkahwinan Ct dan Datuk K ni..aku rasa bukan salah mereka...salahnya pihak yang bercakaplah kan..samaada peminat atau akhbar....
Sapa pun bleh ulas dan beri pandangan tapi jangan lah sampai pertikaikan soal jodoh dan perkara yang terlalu peribadi.. Kalaupun dia orang nak buat majlis besar sekalipun..tu hak dia lah..dah memang diaberkemampuan dan berhak..lagipun dua dua tu orang hebat pastilah ramai kenalannya kan....
ada plak kaitkan pasal bekas isteri dia ..aku tak nak komen..bagi aku kalau ada perkara yang menjadi hak dia..maka hak dia lah nak tuntut..biarlah dia bawak kes ke mahkamah...dia nak jaga anak2..dia jagalah..aku tak rasa semua ini membuktikan Datuk K tu teruk..banyak aku dengar orang duk kutuk Datuk K..bagi aku..Datuk K baik ..kita tak penah berkawan dengan dia..tak tau kehidupan peribadi dia..lagipun apa dia buat..apa dia lakukan..tu hak dia lah ...kalau dia ganggu hak orang lain..tu barulah nak marah pun...
aku harap jangan lah duk buat diri sendiri jadi tak tentu hala semata2 kerana tak suka dengan pilihan ct atau tak suka ngan Datuk K...
hmm aku kata cam ni sebab aku peminat CT ....tapi aku jugak rasa dia berhak tentukan hidup dia sendiri dan bukan orang lain...ok..tu je lah...semoga berbahagia Ct dan Datuk K.

2 comments:

  1. Anonymous12:00 PM

    a'aaa..sokong, siti bahagia, knp pula org lain yg sibuk² nak halang kebahagiaan dia...

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:09 PM

    Very best site. Keep working. Will return in the near future.
    »

    ReplyDelete