Saturday, August 05, 2006

cutenyerrrrrrrrrrrrrrrr


Wajah wajah fitrah yang tak mengenal bahagia atau derita
Wajah yang diselaputi rahmat dariNya
Wajah manis dan manja ibunda tercinta
Wajah yang lahir dari kasih sayang keduanya
Wajah yang mendamaikan hati-hati kita
Inilah wajah fitrah yang silih bertukar ganti
Menjadi dewasa menjalani kehidupan ini

ari ni serata dunia aku pegi...pusing sana ..pusing sini..last last aku jumpa pic si cute ni..heheh aku kidnap laa..curik gambar dia je....hati aku tenang nampak si comel ni ..jangan marah ek umi abi dia..aku kidnap pic dia je nak letak dalam blog aku huhuhuhuhu......

apa nama dia ek? hmmmm..ok..aku namakan dia Nabila Hanis..tak pe lah kalau bukan nama dia pun..aku rasa nama tu sesuai ngan si cute ni hihihi


5 comments:

  1. Anonymous5:38 PM

    ehem ehem.allo adik tomeiii.jom akak belanja eskrem mau? :-P

    ReplyDelete
  2. hihihi cibuk jek mrs kompius ni..musafir puas keliling dunia nak cari adik cute tu tau..heheheh

    adik tomeiii tak bleh makan eskrem ..rosak gigi :P

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:29 AM

    cutenya...
    budak2...tak ada masalah, tk fikir resah..wajah dia ceria dah bahagia..eemmm....

    ReplyDelete
  4. tu lah zouk... wajah manja ceria..yang tak mengerti tentang derita dan tentang bahagia pun sebenarnya..

    wajah fitrah yang dianugerahkan Yang Maha Esa...namun sampai ketika..sampai masa..wajah fitrah berubah wajah..

    berubah menjadi wajah yang bakal menjalani suatu kehidupan yang sebenarnya sehinggalah datang kepadanya panggilan terakhir...lalu kembali kepadaNya....

    hanya ada dua pilihan ..samaada syurga atau neraka.

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:42 AM

    oii suka suka hati jer buh nama anak orang.....

    ReplyDelete